Istorija Clean Shopa
Istorija Clean Shopa- osnovan 1989. godine kao servis za pranje tepiha u Beograd u Srbiji. Sve je počelo kada je Clean Shop, kupio mašinu za pranje tepiha i počeo da nudi svoje usluge stanovnicima okoline. Kako je vreme prolazilo,Clean Shop je primetio da postoji velika potreba za uslugama pranja tepiha.
Istorija Clean Shopa-Prosirenje posla
Clean Shop je uspeo da stvori veliku bazu klijenata, jer su ljudi bili zadovoljni kvalitetom njegovih usluga. Međutim, želeo je da unapredi svoj biznis i počeo je da pruža i usluge servisa mašina za pranje tepiha. S obzirom na to da je posedovao znanje i veštine u tom domenu, posao je rastao iz dana u dan.
Ubrzo nakon toga, Clean Shop je počeo da se bavi i prodajom polovnih mašina za pranje tepiha. Ova usluga je privukla mnoge kupce,. Polovne mašine bile pristupačne za one koji nisu mogli sebi da priušte nove mašine.
Kako se posao širio, CS je počeo da radi na većim objektima, kao što su zdravstvene ustanove, hoteli,privatne kompanije.Saradnja se pokazala uspešna, jer je CS bio u mogućnosti da pruži usluge u skladu sa standardima i potrebama klijenata.
Marketing
U devedesetim godinama, reklamiranje na televiziji, novinama bilo je jedan od glavnih načina za privlačenje klijenata i povećanje prepoznatljivosti brenda.
U to vreme, Clean Shop je ulagao značajna sredstva u marketinške kampanje kako bi privukao nove klijente, proširio svoje poslovanje. Reklamiranje na televiziji ( TV Palma,Art TV,Studio B )bilo je vrlo popularno. Clean Shop je koristio ovaj vid relamiranja kako bi dopreo do što većeg broja ljudi.
U reklamama na televiziji, Clean Shop je isticao kvalitet svojih usluga, naglašavajući da su uvek u skladu sa visokim standardima.U reklamama su prikazivani zadovoljni klijenti koji su se zahvaljivali Clean Shopu na profesionalnom i efikasnom pristupu. Ovakve reklame su uticale na percepciju javnosti o CS kao pouzdanom pružaocu usluga u oblasti pranja tepiha i servisiranja mašina.
Pored televizijskih reklama, Clean Shop je takođe koristio novine i radio stanice. U to vreme najbolji izbor bila je novina „Politika“ i radi stanice (radio emisija „Vas dezurni Majstor) kao kanal za reklamiranje. U novinama su se objavljivale reklame u obliku oglasa, a u njima su se isticali proizvodi i usluge koje je Clean Shop nudila, kao i njihove prednosti u odnosu na konkurenciju. U oglasima su se često isticala i posebna ponuda i akcije, koje su privlačile pažnju potencijalnih klijenata. Na radio stanicama se delile naglade u vidu pranje tepiha.
Reklamiranje na televiziji i u novinama je doprinelo širenju brenda Clean Shop i povećanju svesti javnosti o kvalitetu njihovih usluga. Zahvaljujući ovim marketinškim kampanjama, Clean Shop je postao prepoznatljiv brend koji je stekao poverenje klijenata. Iako se danas reklamiranje odvija kroz različite kanale, devedesete godine su bile ključne za uspeh CS i razvoj njihovog poslovanja.
Zakljucak
Danas, Clean Shoop je jedna od najuspešnijih firmi u Srbiji. Usluge koje pruza su,servisiranje i prodaja mašina,najam masina i čišćenjem velikih objekata. Clean Shop i njegov tim su posvećeni kvalitetu usluga i zadovoljstvu svojih klijenata, što im omogućava da i dalje rastu i razvijaju svoj posao.